یه دوران زیبا وموقع خداحافظی
 
علمدار جنگ نرم.کرمانشاه

بسم رب الشهداءوالصدیقین

سلامی به گرمی وجود همه ی شمابه شما:

دوستان خوبم من از شمابابت همکاری ها وهمراهی هاوبزرگواریی هایی که درحق من واین وبلاگ کردید تشکر میکنم وباعث افتخار من است که یک سال همراه شما بودم.

اماازاین به بعد به دلیل وارد شدن به مقطعی ازتحصیلات ومشقله های کاری قادر به همراهی با شماوبه روز کردن این وبلاگ نیستم وازشما عذر خواهی میکنم.

(راستیتش وقتی دیدم دیگه نمی تونم وبلاگ روبه روزکنم گفتم حذفش کنم ولی دلم نیومدوگفتم شایدیه نفر ازمطالبش استفاده کنه پس همین طوری گذاشتمش)

{امیدوارم که تابه حال این وبلاگ مورد رضایت شمابوده باشه}

دوران طلایی عمرم لحظات باشمابود

لطفا دعا به حال ما فراموش نشه التماس دعا.

               یاعلی              



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 20 مهر 1398برچسب:خداحافظ, :: 15:49
رضاسلطانی

درباره وبلاگ


این وبلاگ قراره تابتونه در حیطه امور جنگ نرم ارائه فعالیت کند پس مارا بانظرات خود یاری دهید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پیوندهای روزانه
  • ســربـاز جـنـگ نــــرم
    ">سرباز جنگ نرم
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمدار جنگ نرم.کرمانشاه و آدرس soltani7412.blogfa.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 9275
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما